Dubbla skidpass

Har just kommit hem från elljusspåret. Jag och pappa åkte en sväng (bara 3 km), eftersom vi ville ha lite mer motion, förutom slalomåkningen. Dock var det mycket roligare i slalombacken, jag, lillsyrran och några kompisar åkte "offpist". Jag ramlade och fick svårt att lyfta skidan, som täckts av ett tjockt och tungt snölager. Men det var faktiskt bara kul att ramla - som min lillasyster Alice sade: "Det kändes som att hamna i ett moln"

Längdskidor har jag aldrig riktigt gillat, när jag, som ni kanske förstått, föredrar slalom. Det är dock som träningsform ganska roligt - det är jämförelsevis kul att vara ute i skidspåret, mot att svettas på ett instängt gym. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0