Längtar...

Ikväll öppnar slalombacken. Jag längtar så efter att äntligen få åka skidor! Även fast tiden går snabbt, känns det som det var en evighet sedan jag gjorde det sist. Jag skulle helst åka på en skidresa till Alperna, men visst funkar vårt lilla berg här i byn. Jag, mina syskon och min kompis Erika ska åka, men det är roligt att träffa alla andra som brukar åka. I slalombacken skämtar alla med varandra och det blir en gemenskap mellan oss som tränar slalom. Ska bli så kul att åka! 

Idag har jag inte gjort så mycket, på skolan jobbade jag med alla arbeten vi har, gjorde geografiprov och såg på en film om Edith Piaf på franskan. Nu har jag (surprise!) satt mig vid datorn och jobba vidare... Blir dock lite lättare att jobba om man har en kopp té, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0