From the closet today...


VINTAGE: Idag har jag på mig mormors gamla tröja, leggings, mammas gamla pumps och ett smalt skärp i midjan. Var lite måndagstrött i morse, så jag bara drog på mig en stor och härlig tröja. Med ett smalt skärp i midjan tycker jag dock att man snabbt får sin outfit att se mycket chicare ut. Har man leggings (nu på vintern tjocka sådana) och pumps ser myskläderna dock ut som om man har utstuderade och trendiga plagg på sig.



En close-up på mammas gamla pumps (som jag tagit över)...



En bild där jag ser lite konstig ut, men mönstret på tröja syns åtminstone väl.

Och jag vet att bilderna är jättedåliga och att det kan verka konstigt att vara barfota i pumps, men ute drar jag på mig stora vinterstövlar och täckjacka!

Kommentarer
Postat av: anonym

fin blogg sötnos!

2008-12-02 @ 17:28:40
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0